[ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ][6]

ΡΟΗ

Γιατί ο Μητσοτάκης ακύρωσε την τελευταία στιγμή τη συνέντευξη που θα έδινε στο Mega και στον Ευαγγελάτο

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Η σχέση του μιντιακού συγκροτήματος Alter Ego του Βαγγέλη Μαρινάκη με την κυβέρνηση και το Μέγαρο Μαξίμου, ίσως βρίσκεται σε νέο... βαρομετρικό χαμηλό. Αν υπήρξε ποτέ βελτίωση...

Σύμφωνα με δημοσίευμα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης είχε προγραμματίσει να εμφανιστεί σήμερα (7/6) στο Mega και να παραχωρήσει συνέντευξη στον Νίκο Ευαγγελάτο, στην εκπομπή του Live News. Ο πρωθυπουργός, όμως, φέρεται να άλλαξε στάση και να αποφάσισε να ακυρώσει τη συνέντευξη, όπως αποκαλύπτει η μιντιακή στήλη typologies.gr, της εφημερίδας "Το Παρόν".

Ο λόγος ήταν η προβολή την Τετάρτη (5/6) στον τηλεοπτικό σταθμό του δεύτερου μέρους του ντοκιμαντέρ της δημοσιογράφου, Ανθής Βούλγαρη για την τραγωδία των Τεμπών. Το timing, λίγες ημέρες πριν στηθεί η κάλπη των ευρωεκλογών δεν... χαροποίησε το Μέγαρο Μαξίμου, και έτσι λήφθηκε η απόφαση να μην εμφανιστεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου.

Οπως αναφέρει, το ρεπορτάζ, η απόφαση αυτή δημιουργεί νέα δεδομένα στη σχέση του μιντιακού ομίλου του Βαγγέλη Μαρινάκη με το κυβερνητικό επιτελείο και τον ίδιο τον πρωθυπουργό. Αξίζει να σημειωθεί, ότι και ο εφοπλιστής και ιδιοκτήτης του Ολυμπιακού δεν έχει διστάσει στο παρελεθόν να ασκήσει δημόσια κριτική στην κυβέρνηση, για τις αποφάσεις της στον χώρο του αθλητισμού. Ουδείς, φυσικά, έχει ξεχάσει και την περιβόητη υπόθεση με "το δείπνο και τα πούρα" στο σπίτι του μεγαλοεπιχειρηματία που έκαψε δυο υπουργούς, οδηγώντας τους εκτός κυβερνητικού σχήματος.

Τελικά ο πρωθυπουργός έδωσε συνέντευξη στον Νίκο Ευαγγελάτο, αλλά όχι στον τηλεοπτικό σταθμό όπου εργάζεται αλλά στο σάιτ του...

Τι έδειξε η Ανθή Βούλγαρη στο ντοκιμαντέρ για τα Τέμπη

Σε σοβαρές καταγγελίες για το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, προχώρησαν ο πατέρας της αδικοχαμένης Μάρθης Ψαροπούλου και ο δικηγόρος της οικογένειας του μηχανοδηγού του Intercity.

Μιλώντας στο β' μέρος του ντοκιμαντέρ της Ανθής Βούλγαρη στο Mega (5/6), ο κ. Ψαρόπουλος, πατέρας της φοιτήτριας και δικηγόρος, αποκάλυψε πως έχει προκύψει ότι η Hellenic Train δεν έχει υπογράψει τη σύμβαση που υποχρεούνται με τον ΟΣΕ για την παροχή του δικτύου από το 2020.

Ο ίδιος είπε πως ο νόμος προβλέπει ότι κάθε χρόνο η Hellenic Train πρέπει να υπογράφει σύμβαση με τον ΟΣΕ για τη χρήση και την πρόσβαση του δικτύου. "Αυτή η σύμβαση πρέπει να υπογράφεται λίγο πριν λήξει το έτος και να κοινοποιείται στο υπουργείο Μεταφορών. Υπογράφηκε το 2019 και από 1/1/2020 δεν υπογράφτηκε ποτέ. Ούτε μετά το δυστύχημα. Το 2021 ο ΟΣΕ έστειλε εξώδικο στη Hellenic Train για να υπογράψει τη σύμβαση. Από μετέπειτα αλληλογραφία αποδεικνύεται πως ούτε το 2022, ούτε το 2023 είχε υπογραφεί η σύμβαση", είπε.

Εμένα αυτό μου δημιουργεί απορίες. Πώς είναι δυνατόν μια σιδηροδρομική επιχείρηση που μεταφέρει ανθρώπους μη έχοντας υπογράψει να χρηματοδοτείται κάθε χρόνο από το δημόσιο με 45 εκατ. ευρώ; Η χρηματοδότηση έχει να κάνει με την επιδότηση εισιτηρίου αλλά και την ασφάλεια που πρέπει να παρέχει στους επιβάτες. Παρέχεται η υπηρεσία αλλά παραβιάζονται πάρα πολλές υποχρεώσεις της Hellenic Train" συμπλήρωσε.

Σε ερώτηση για ποιο λόγο δεν υπέγραψαν απάντησε: "Επειδή έβλεπε την κατάσταση του δικτύου, γνωρίζοντας αυτά τα χάλια, προφανώς δεν ήθελε να υπογράψει σύμβαση γιατί είναι σαν να αποδεχόταν".

"Αν ο κ. Καραμανλής πήγαινε στο υπουργείο μόνο για καφέ η ευθύνη είναι μεγαλύτερη"

"Είμαι πεπεισμένος πως υπάρχει ευθύνη (σ.σ. για τον Κώστα Καραμανλή). Πλην των εργαζόμενων, από τη ΡΑΣ, τον ΟΣΕ και τη Hellenic Train απευθύνονταν στο υπουργείο Μεταφορών. Κάποιοι κατέθεσαν ήδη ως μάρτυρες.

Περιμένω να ασκηθούν ποινικές διώξεις στη ΡΑΣ και σε διευθυντές και γραμματείς του υπουργείου Μεταφορών. Από τη στιγμή που θα ασκηθούν τέτοιες ποινικές διώξεις μιλάμε για υπουργό. Εκτός αν ο κ. Καραμανλής πήγαινε μόνο για καφέ στο υπουργείο οπότε η ευθύνη του είναι ακόμα μεγαλύτερη", σχολίασε ο κ. Ψαρόπουλος.

"Έσβησαν 11 λεπτά συνομιλιών"

Ο δικηγόρος της οικογένειας του μηχανοδηγού του Intercity, Βασίλης Ζησιμάτος, είπε πως κάποιοι έσβησαν 11 λεπτά συνομιλίας μεταξύ του μηχανοδηγού και του σταθμάρχη!

"Υπάρχει η απομαγνητοφώνηση του ραδιοτηλεφώνου που λένε, δηλαδή, του συστήματος που επικοινωνεί ο σταθμάρχης με τον μηχανοδηγό.

Σε αυτή, λοιπόν, την απομαγνητοφώνηση των ηχητικών αλλά και στα ίδια τα ηχητικά αν τα ακούσει κάποιος παρουσιάζεται το εξής απίστευτο για εμάς: ενώ υπάρχουν συνεχόμενες συνομιλίες μεταξύ σταθμαρχών και μηχανοδηγών και γενικά των εμπλεκομένων σε αυτές τις διαδικασίες, ξαφνικά, το χρονικό διάστημα που η αμαξοστοιχία φεύγει από τη Λάρισα, υπάρχει μια 11λεπτη παύση στα ίδια τα ηχητικά και επομένως και στην απομαγνητοφώνηση αυτών", είπε ο κ. Ζησιμάτος.

"Αυτό είναι κάτι το οποίο είναι πάρα πολύ περίεργο και αν συνδυαστεί με το γεγονός ότι υπάρχουν, πλέον, επίσημες μαρτυρίες επιβατών -οι οποίοι έχουν τραυματιστεί σοβαρά οι άνθρωποι- που λένε ότι ο μηχανοδηγός μόλις έφυγε από τη Λάρισα, σταμάτησε την αμαξοστοιχία στη μέση του πουθενά για μερικά λεπτά, αυτό χρονικά συνδυάζεται με μια παύση στα ηχητικά. Αυτό για εμάς σημαίνει πάρα πολλά", συμπλήρωσε.

 Με πληροφορίες από thetoc.gr

Δείτε τις τελευταίες Ειδήσεις από την Εύβοια , την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο styranews.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ upd: Παρασκευή 7 Ιουνίου 2024 - 22:37

styranews.gr

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΕΓΟΝΟΤΑ από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο styranews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το styranews.gr ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στο σχολιασμό έχουν μόνο όσοι χρήστες διαθέτουν λογαριασμούς Google

Start typing and press Enter to search

ΡΟΗ